Aiheet:
Sisältötyypit:
Yritysvastuu
Lasten Liike iltapäivä on suomalaisten yhteinen ponnistus, jonka tavoitteena on tuoda lapsille mahdollisuus osallistua liikunnalliseen iltapäiväkerhoon tai iltapäivien harrastustoimintaan.
Tuoreiden tutkimusten mukaan lapset liikkuvat aivan liian vähän. Fazer, OMO ja Reima lähtivät ensimmäisinä yrityksinä ratkomaan yhteiskunnallista haastetta.
Yritykset hyödyntävät Lasten Liikettä monipuolisesti. Näkökulmina toimivat mm.
- yritysvastuu & vaikuttaminen
- sisältöyhteistyö & brändi
- myynti & promootiot
- työnantajamielikuva & työhyvinvointi
Omien toimien lisäksi yrityksillä on mahdollisuus myös keskinäiseen yhteistyöhön.
Tiivistäen Lasten Liike mahdollistaa yrityksille konkreettisen vastuullisuusteon, joka tukee brändiä monipuolisesti ja mahdollistaa onnistuneet promootiot.
Lasten Liike lanseerattiin 9.12.2016. Tavoitteena on luoda miljoona tuntia liikettä kolmen vuoden aikana. Lähdetkö mukaan?