Jaa artikkeli Facebookissa Jaa artikkeli Twitterissä Jaa artikkeli LinkedInissä
09.10.2018 | Seuratoiminta

Urheiluseurojen kehittämiseen vauhtia mereltä!

Viking Line ja Olympiakomitean haluavat yhdessä kanssa kannustaa urheiluseuroja kehittämään toimintaansa. Vuoden 2018 Sporttikampanja tarjoaa kymmenelle seuralle tilaisuuden päästä käynnistämään tai vauhdittamaan kehittämishankettaan inspiroivissa merimaisemissa.

– Olemme iloisia Sporttikampanjan saamasta suosiosta. Saimme paljon hakemuksia eri lajien urheiluseuroista ympäri Suomen. Kaikissa hakemuksissa ilmeni halu kehittää seuran toimintaa, ja yhteinen aika merellä koettiin mahdollisuudeksi vauhdittaa asioita, iloitsee Viking Linen myyntipäällikkö Sari Wäck.

Jokainen seura ansaitsee kiitoksen. Tällä kertaa Sporttikampanjassa voiton veivät Helsinki Athletics Cheerleaders, Tuusulan Uimaseura, Espoon Telinetaiturit, Voimisteluklubi Lohja, FC Kirkkonummi, Junior-Pelicans, Korikobrat Lapua, Riihimäen Cocks, Urheiluseura Hatsina ja Parolan Visa.

– Seurojen kehittämisideat liittyivät ajankohtaisiin seuratoiminnan haasteisiin, kuten viestinnän kehittämiseen ja tehostamiseen, seurojen yhdistymisen myötä toiminnan ja talouden suunnitteluun sekä pitkä tähtäimen junioritoiminnan linjaamiseen, toteaa Eija Alaja Suomen Olympiakomitean seuratoiminnan asiantuntija.

Suomalaisissa urheiluseuroissa tehdään arvokasta työtä mahdollistamalla liikunnan ja urheilun harrastaminen lapsille ja nuorille. Muuttuvassa maailmassa myös seuratoiminnan kehittäminen on jatkuvaa. Toiminnan kehittämistä tuetaan Olympiakomitean uudella Tähtiseura-ohjelmalla, jonka tarjoamia toiminnan kehittämisen työkaluja voi hyödyntää kaikki suomalaiset urheiluseurat.

Viking Line ja Olympiakomitea tekevät yhteistyötä suomalaisen urheiluseuratoiminnan vauhdittamiseksi.